Analiza LPF dinaintea jocului cu Botoșani

Analiza LPF dinaintea jocului cu Botoșani

Reprezentanții Ligii Profesioniste de Fotbal au prefațat partida din această seară dintre Botoșani și Universitatea. Vă redăm textul integral mai jos.

„FC Botoşani - Universitatea Craiova, miercuri - 21 aprilie, ora 19.00

Cinci victorii şi trei înfrângeri este palmaresul înregistrat de moldoveni pe teren propriu în 2021. Gruparea botoşăneană a primit cel puţin un gol în patru dintre precedentele cinci jocuri disputate acasă în campionat.

Doar un joc au pierdut oltenii în precedentele 18 deplasări din campionat, 0-1 cu Chindia (27 februarie 2021), interval în care au mai înregistrat 11 succese şi șase rezultate de egalitate.

Cele două echipe s-au mai întâlnit de 18 ori în principala competiţie internă, de șase ori s-au impus moldovenii, de opt ori au câştigat oltenii, iar alte patru meciuri s-au terminat la egalitate.

Primul joc a avut loc în stagiunea 2014/2015, când Universitatea Craiova a câştigat pe teren propriu cu 2-1 (1 noiembrie 2014).

Întâia victorie din contul moldovenilor a venit pe 2 mai 2015, FC Botoşani - Universitatea Craiova 2-0 (marcatori: Acsinte, Batin).

Cele mai multe goluri în campionat: 16 octombrie 2015, FC Botoşani - Universitatea Craiova 3-2.

Ultimul succes din contul botoşănenilor: 26 noiembrie 2018, FC Botoşani - Universitatea Craiova 2-1.

Unicul succes bifat de olteni în deplasare: 19 iulie 2020, FC Botoşani - Universitatea Craiova 0-2.

Cea mai recentă întâlnire directă: 6 martie 2021, Universitatea Craiova - FC Botoşani 1-0, gol înscris de Ştefan Baiaram.

Mediile de vârstă

FC Botoşani - 26 ani şi 3 luni;

Universitatea Craiova - 26 ani şi 5 luni.

Partida va fi transmisă în direct de LOOK Sport, DIGI Sport și TELEKOM Sport.”

#LPF

Liga 1 Betano

Meciul următor

Sâm, 30 Mar 2024

21:00

FC Rapid

Play-off Liga 1

Stadionul „Ion Oblemenco”

DigiSport 1, Prima Sport, Orange Sport

Newsletter

Scrie-ne!

Datele personale colectate în formularul de mai sus vor fi folosite exclusiv pentru îmbunătățirea calității serviciilor noastre, prin luarea la cunoștință a sugestiilor și nemulțumirilor dvs.