Analiza LPF dinaintea jocului cu Clinceni

Analiza LPF dinaintea jocului cu Clinceni

Reprezentanții Ligii Profesioniste de Fotbal au realizat o statistică interesantă a duelurilor directe dintre Universitatea Craiova și Academica Clinceni. Vă redăm textul integral mai jos.

„3 august 2020, Universitatea Craiova - CFR Cluj 1-3 a fost singura înfrângere suferită de olteni în precedentele opt jocuri disputate pe teren propriu în CASA Liga 1, în rest au șapte victorii.

26 iunie 2020, FC Hermannstadt - Academica 0-1 a fost ultimul succes bifat de ilfoveni în deplasare pe prima scenă. Au urmat trei partide pierdute şi trei rezultate de egalitate.

Se vor duela singurele echipe care nu au primit gol din faze fixe.

Toate cele cinci goluri marcate de ilfoveni au fost izbutite în partea secundă. În schimb, gazdele au înscris de șapte ori în prima repriză.

Cele două echipe s-au mai întâlnit în principala competiţie internă doar în sezonul regulat 2019-2020, atunci când Universitatea Craiova a câştigat, scor 3-2, meciul din prima rundă a ediţiei precedente (marcatori A. Răuţă - autogol, I. Martic, V. Constantin - minutul 90+5 / A.Şut, P. Nsiah), iar în retur, în întâiul meci jucat pe arena din Clinceni, au remizat fără gol marcat.

Cristiano Bergodi şi Ilie Poenaru s-au mai duelat o singură dată, pe 21 septembrie 2019, în FC Voluntari - Academica 1-2 (victorie Poenaru).

Mediile de vârstă:

Universitatea Craiova - 26 de ani;

Academica Clinceni - 25 ani şi 3 luni.

Universitatea Craiova este echipa cu cei mai puţini jucători utilizaţi, doar 21, dintre care numai patru sunt străini. Academica s-a bazat pe 25 de fotbalişti, șase dintre ei fiind debutanţi pe prima scenă din România.

Partida va fi transmisă în direct de LOOK Sport, DIGI Sport și TELEKOM Sport.”

#LPF

Liga 1 Betano

Meciul următor

Joi, 25 Apr 2024

21:45

CFR Cluj

Play-off Liga 1

Stadionul „Ion Oblemenco”

DigiSport 1, Prima Sport, Orange Sport

Newsletter

Scrie-ne!

Datele personale colectate în formularul de mai sus vor fi folosite exclusiv pentru îmbunătățirea calității serviciilor noastre, prin luarea la cunoștință a sugestiilor și nemulțumirilor dvs.