Batalionul oltenesc trece Carpații pentru prima victorie din campionat

Batalionul oltenesc trece Carpații pentru prima victorie din campionat

Batalionul oltenesc trece Carpații pentru prima victorie din campionat

“Sângele nostru e alb-roșu”, ne anunță adversarii noștri de astăzi pe site-ul oficial, exact motivarea suplimentară de care aveau nevoie alb-albaștrii pentru a obține prima victorie din acest campionat.

Universitatea are deja patru victorii din patru meciuri disputate împotriva covăsnenilor (pe care i-a eliminat de două ori consecutiv din Cupa României), dintre care trei pe teren străin. Este însă prima oară când Craiova joacă chiar pe terenul de acasă al lui Sepsi, la Sfântu Gheorghe, unde atmosfera este, deși la o scară mult mai mică, similară cu cea de pe Ion Oblemenco. Fanilor gazdă le vor ține însă piept și câteva sute de suporteri olteni care au făcut deplasarea de la Craiova.

În conferința de presă premergătoare partidei, Florin Gardoș a invocat ghinionul pentru lipsa de goluri din partida cu Iași și s-a declarat convins că echipa va arăta mult mai bine la Sfântu Gheorghe.

Meciul va fi arbitrat de Iulian Călin, care a mai fost la centru la patru partide ale Științei până acum, trei victorii (cu Juventus, Voluntari și Rapid) și o înfrângere, la Botoșani.

Cu o victorie la două goluri Universitatea ar putea trece cel puțin temporar pe primul loc al Ligii I Betano, pentru că până acum nici o echipă nu a reușit să înnoade două succese consecutive, într-un start foarte echilibrat de campionat.

”Studenții” olteni sunt hotărâți să dea totul pentru cele trei puncte puse în joc, mai ales că urmează două partide de foc: cu Botoșani, vineri de la ora 21, și cel mai probabil cu RB Leipzig, joi, 9 august.

Liga 1 Betano

Meciul următor

Joi, 25 Apr 2024

21:45

CFR Cluj

Play-off Liga 1

Stadionul „Ion Oblemenco”

DigiSport 1, Prima Sport, Orange Sport

Newsletter

Scrie-ne!

Datele personale colectate în formularul de mai sus vor fi folosite exclusiv pentru îmbunătățirea calității serviciilor noastre, prin luarea la cunoștință a sugestiilor și nemulțumirilor dvs.