Cea mai iubită echipă din România merge la București să-și confirme renumele

Cea mai iubită echipă din România merge la București să-și confirme renumele

După ce au dus Știința pe primul loc în clasamentul mediei de suporteri pe teren propriu, oltenii pregătesc un nou asalt asupra capitalei. Luni, 9 aprilie, mergem cu toții pe Arena Națională, împinși de la spate de 70 de ani de istorie și de pasiunea care s-a făurit în cinci județe și a explodat în întreaga țară.

Luni, în a doua zi de Paști, Universitatea întâlnește FCSB, la București, într-o partidă crucială pentru bătălia de la vârful clasamentului. Doritorii pot să-și achiziționeze bilete atât de la Craiova cât și din București. Prețul unui tichet este de 5 lei.

La Craiova, biletele în sectorul nostru (Peluza I Nord, inelul inferior, Arena Națională) vor fi puse în vânzare încă de mâine, începând cu ora 12:00, doar la magazinul mobil al clubului, situat în Piața „Mihai Viteazul”. Programul după care va funcționa acesta este:

Joi și vineri: 10:00 – 19:00

Sâmbătă: 10:00 – 16:00

Luni: 10:00 – 16:00

La București, biletele pentru zona în care vor sta fanii Craiovei se vând în dreptul Peluzei Nord, la casele de bilete de la intrarea dinspre bulevardul Pierre de Coubertin a Arenei Naționale. Acestea sunt deschise DOAR sâmbătă între orele 11 și 19 și luni (în ziua meciului) de la ora 11 până la începerea partidei. Duminică, în prima zi de Paști, nu se pot achiziționa bilete.

Deplasarea suporterilor Științei la București este organizată EXCLUSIV de Peluza Nord Craiova și asigurată cu microbuze și autobuze, în funcție de cerere. Costul transportului dus-întors este de 25 LEI și doritorii trebuie să contacteze un membru al galeriei sau să trimită un mesaj privat paginii de Facebook „Peluza Nord Craiova”.

Liga 1 Betano

Meciul următor

Sâm, 30 Mar 2024

21:00

FC Rapid

Play-off Liga 1

Stadionul „Ion Oblemenco”

DigiSport 1, Prima Sport, Orange Sport

Newsletter

Scrie-ne!

Datele personale colectate în formularul de mai sus vor fi folosite exclusiv pentru îmbunătățirea calității serviciilor noastre, prin luarea la cunoștință a sugestiilor și nemulțumirilor dvs.