
Costică Ștefănescu
Apărător
Născut pe 26 Martie 1951, în București, România
Biografie
Supranumit „Ministrul Apărării“, Costică Ștefănescu a ajuns la Universitatea Craiova în 1973 de la Steaua, la schimb cu Sameș. Primul său sezon în alb-albastru a însemnat și primul titlu de campioană al Universității. Costică Ștefănescu a fost căpitanul alb-albaștrilor mai bine de un deceniu, în perioada de vârf a Craiovei Maxima. A purtat tricoul Științei între anii 1973-1986. Are 490 de meciuri în Liga 1 și 19 goluri, precum și 66 selecții în naționala României. A câștigat trei titluri de campion cu Universitatea și de patru ori a ridicat Cupa României.
Despre el, Ioan Chirilă spunea: “Ai mereu impresia că şi-a uitat valiza-diplomat pe o masă de conferinţă, la Geneva sau Stockholm. Vorbeşte puţin şi asta îndeosebi în anii de când e căpitan la Craiova şi la echipa naţională. Îşi cântăreşte greu cuvintele. În faţa lui, glumele devin întotdeauna mai pudice. Până şi Cârţu se supune acestei reguli. Deseori, lasă impresia că este şeful unei brigăzi de şoc, care se bate pentru a asigura rezistenţa digului în timpul unor inundaţii.”
Show marca Rodion Cămătaru sub tricolor cu 36 de ani în urmă
Sâm, 03 Apr 2021
Astăzi se împlinesc 36 de ani de când echipa Națională de fotbal a României învingea Turcia cu scorul de 3-0, chiar pe stadionul „Ion Oblemenco”. Rodion...
Mereu în sufletele noastre, CĂPITANE!
Vin, 26 Mar 2021
Astăzi, 26 martie 2021, Căpitanul Craiovei-Maxima ar fi împlinit vârsta de 70 de ani. Universitatea Craiova nu-și va uita niciodată căpitanul care a condus-o spre marile...
Meciul următor
Sâm, 17 Apr 2021
20:30

Sepsi Sf. Gheorghe
Play-off Liga 1
Stadionul Ion Oblemenco
DigiSport 1, Telekom Sport, Look TV
Clasamentul
# | Echipa | M | P |
---|---|---|---|
1 | FCSB | 0 | 33 |
2 | CFR Cluj | 0 | 32 |
3 | Universitatea Craiova | 0 | 29 |
4 | Sepsi Sf. Gheorghe | 0 | 23 |
5 | Academica Clinceni | 0 | 22 |
6 | FC Botoșani | 0 | 21 |
Newsletter
Scrie-ne!
Datele personale colectate în formularul de mai sus vor fi folosite exclusiv pentru îmbunătățirea calității serviciilor noastre, prin luarea la cunoștință a sugestiilor și nemulțumirilor dvs.