„Leii” răpun „câinii” în derby
Dinamo este răpusă în Bănie grație reușitei lui Andrei Ivan din prima repriză. Astfel, alb-albaștrii ajung la cea de-a doua victorie consecutivă din campionat.
Data: 06.02.2021
Ora: 21:00
Stadion: „Ion Oblemenco”, Craiova
Competiție: Liga 1 (etapa a 22-a)
Gol: Ivan (min. 26)
Universitatea Craiova: Pigliacelli - Vătăjelu, Bălașa, M. Constantin, Bancu - Nistor, Mateiu, Cicâldău - Cîmpanu, Ivan, Baiaram
Rezerve: L. Popescu - Mitran, Papp, V. Constantin, Bărbuț, Bic, Căpățînă, Tudorie, Mamut
Antrenor: Dragoș Bon
Dinamo București: Eșanu - Sorescu, Puljic, Ehmann, A. Radu - Nepomuceno, Răuță, Gol, Fabbrini - Nemec, Gueye
Rezerve: Mitrovic - R. Grigore, Bejan, Crețu, Șerban, Achim, Mustafa, Mihaiu, Moldoveanu
Antrenor: Ionel Gane
Arbitru: Florin Andrei (Târgu Mureș), A1: Ciprian Danșa (Satu Mare), A2: Laszlo-Imre Bucsi (Sfântu Gheorghe) / Observator: Zoltan Szekely (Baia Mare)
#Liga1
Rezumatul video al meciului cu Chindia
Joi, 04 Mar 2021
Revedem împreună golul lui Cîmpanu și alte faze importante din jocul de Cupă cu Chindia.
Conferința de presă premergătoare meciului cu Botoșani
Joi, 04 Mar 2021
Universitatea Craiova va organiza joi, 4 martie 2021, o conferință de presă. Întâlnirea cu reprezentanții mass-media va avea loc de la ora 13:00, la stadionul „Ion...
Meciul următor
Sâm, 06 Mar 2021
14:30

FC Botoșani
Liga 1
Stadionul „Ion Oblemenco”
DigiSport 1, Telekom Sport, Look TV
Clasamentul
# | Echipa | M | P |
---|---|---|---|
1 | FCSB | 25 | 54 |
2 | CFR Cluj | 25 | 54 |
3 | Universitatea Craiova | 25 | 47 |
4 | Sepsi Sf. Gheorghe | 25 | 40 |
5 | FC Botoșani | 25 | 37 |
6 | Academica Clinceni | 25 | 36 |
7 | UTA Arad | 25 | 33 |
8 | Chindia | 25 | 32 |
9 | FC Argeș | 25 | 30 |
10 | Astra Giurgiu | 25 | 29 |
11 | Viitorul | 24 | 28 |
12 | Gaz Metan | 25 | 28 |
13 | FC Dinamo | 25 | 26 |
14 | FC Voluntari | 25 | 24 |
15 | FC Hermannstadt | 25 | 22 |
16 | Politehnica Iași | 24 | 16 |
Newsletter
Scrie-ne!
Datele personale colectate în formularul de mai sus vor fi folosite exclusiv pentru îmbunătățirea calității serviciilor noastre, prin luarea la cunoștință a sugestiilor și nemulțumirilor dvs.