Remiză albă în „Gruia”

Remiză albă în „Gruia”

Alb-albaștrii din Bănie au încheiat etapa a 10-a cu o remiză în fața campioanei CFR Cluj. 1 punct în „Gruia” și Universitatea se pregătește de alte două dueluri de foc în #VulcanulDePeOblemenco, cu Hermannstadt și FCSB.

Data: 01.10.2018

Ora: 21:00

Stadion: „Dr. Constantin Rădulescu”, Cluj-Napoca

Competiție: Liga I Betano (Etapa a 10-a)

CFR Cluj: Arlauskis - Manea, Vinicius, Lang, Camora - Djokovic, Hoban, Culio - Păun, Țucudean, Moutinho. Rezerve: Collado, Peteleu, A. Mureșan, Al. Ioniță II, V. Costache, U. Vera. Antrenor: Toni Conceicao

Universitatea Craiova: Pigliacelli - Donkor, Martic, Kelic, Briceag – Mateiu (Fedele, min. 75), Cicâldău, Bancu – Mihăilă (Rocha, min. 66), Koljic (Bărbuț, min. 91), Mitriţă. Rezerve: Popescu, Tiago, Dimitrov, Fedele, Bărbuț, Rocha, Markovic. Antrenor: Devis Mangia

Arbitru: Istvan Kovacs / A1: Vasile Marinescu / A2: Ovidiu Artene / Observator: Dan Victor Berbecaru

Peste 150 de suporteri au făcut deplasarea în „Gruia” luni seara, pentru a fi alături de elevii lui Mangia. Încurajați frenetic din tribune, Mitriță și Bancu au trecut, pe rând, pe lângă deschiderea scorului, goalkeeperul Arlauskis fiind mereu la post. Clujenii ar fi putut trece și ei în avantaj încă din startul jocului, însă au ratat prin vârful Țucudean. 0 – 0 a fost scorul pauzei.

Finalul de meci a fost unul dramatic: Camora a făcut henț în careu și „centralul” Kovacs a dictat lovitură de la unsprezece metri. Căpitanul Mitriță a trimis peste poartă de la punctul cu var. 0 - 0 scor final în derby-ul acestei runde.

Le mulțumim tuturor suporterilor care astă-seară au fost alături de alb-albaștri, atât din peluza stadionului „Dr. Constantin Rădulescu”, cât și din fața micilor ecrane.

#ForzaStiinta

Liga 1 Betano

Meciul următor

Joi, 25 Apr 2024

21:45

CFR Cluj

Play-off Liga 1

Stadionul „Ion Oblemenco”

DigiSport 1, Prima Sport, Orange Sport

Newsletter

Scrie-ne!

Datele personale colectate în formularul de mai sus vor fi folosite exclusiv pentru îmbunătățirea calității serviciilor noastre, prin luarea la cunoștință a sugestiilor și nemulțumirilor dvs.