Toată lumea la Severin, a sosit ceasul istoriei!

Toată lumea la Severin, a sosit ceasul istoriei!

Cu Mitriță și Băluță gata să ridice în picioare 15.000 de olteni, Universitatea Craiova așteaptă FCSB într-un meci la finalul căruia am putea sărbători împreună două clipe minunate: o victorie în fața rivalei după mulți ani și primul loc în Liga I Betano!

La conferința de presă de dinaintea derby-ului, Devis Mangia și Alex Băluță s-au declarat încântați de suportul fanilor din ultimele partide, iar căpitanul a lăsat de înțeles că așteaptă mai mult de la severineni. ”Dacă ar fi atmosfera măcar cum a fost la Chiajna, câștigăm sigur”, a declarat decarul Universității, care, în ultimele trei meciuri, toate în deplasare, a marcat de fiecare dată.  Doar Rossi este indisponibil în tabăra leilor, iar Mangia va avea o treabă grea în a alege trei dintre cei cinci atacanți (Băluță, Mitriță, Gustavo, Burlacu, Roman) care s-au descurcat excelent în ultimele partide.

În încercarea de a-i convinge pe oltenii din Craiova să vină la ultimul meci de acasă dinaintea marii inaugurări, clubul nostru vă pune la dispoziție un tren care vă va duce până la Severin, mâine, într-o atmosferă unică (detalii AICI).

Cu 13 goluri marcate în ultimele două partide, FCSB vine plină de încredere la Severin. Alibec a fost reprimit în lot, dar Gnohere pare în forma carierei și e posibil ca tot francezul să fie titular în avanposturile adversarului. În defensivă, însă, steliștii au trei probleme importante, pe care piticii atomici ai Științei le-ar putea specula: Pintilii, Benzar și Planic nu sunt apți de joc.

Nu mai sunt multe de spus, cu toții (fotbaliști și suporteri) trebuie să vorbim pe teren, duminică, de la ora 20:45. Este momentul nostru și, chiar de n-ar fi, îl vom face să fie!

Liga 1 Betano

Meciul următor

Sâm, 30 Mar 2024

21:00

FC Rapid

Play-off Liga 1

Stadionul „Ion Oblemenco”

DigiSport 1, Prima Sport, Orange Sport

Newsletter

Scrie-ne!

Datele personale colectate în formularul de mai sus vor fi folosite exclusiv pentru îmbunătățirea calității serviciilor noastre, prin luarea la cunoștință a sugestiilor și nemulțumirilor dvs.