Analiza LPF dinaintea jocului cu FC Argeș

Analiza LPF dinaintea jocului cu FC Argeș

Reprezentanții Ligii Profesioniste de Fotbal au prefațat duelul de astăzi dintre FC Argeș și Universitatea Craiova.

„FC Argeş - Universitatea Craiova, duminică, 21 noiembrie - ora 18.00

Două victorii (1-0 cu FCU, 2-1 cu Farul), o remiză (0-0 cu  Chindia) şi patru înfrângeri la limită este palmaresul înregistrat de piteşteni pe teren propriu în acest sezon.

Nouă dintre cele 13 goluri înscrise de argeşeni au fost marcate în repriza secundă.

Patru dintre cele 10 goluri primite de FC Argeş au fost încasate în urma unor faze fixe.

Insuccesul suferit în runda precedentă (7 noiembrie, Farul - Universitatea Craiova 1-0) a oprit o serie de șapte victorii (cinci în Liga 1, două în Cupa României) izbutită de gruparea alb-albastră.

Craiovenii au marcat cel puţin un gol în 12 dintre cele 15 meciuri disputate în campionatul curent.

Conform datelor prezentate de InStat pe site-ul LPF.RO, Universitatea este echipa cu cea mai bună posesie înregistrată la finalul turului sezonului regulat - 62,7 %.

Cinci dintre cele 13 goluri încasate de olteni au fost primite din faze fixe.

De la revenirea piteştenilor pe prima scenă din vara lui 2020, FC Argeş şi Universitatea s-au mai întâlnit de trei ori, de două ori s-au impus craiovenii, iar un meci s-a terminat la egalitate.

Cea mai recentă confruntare directă: 17 iulie 2021, Universitatea Craiova - FC Argeş 1-0, gol înscris de Andrei Ivan.

26 de jucători a utilizat FC Argeş în acest sezon, dintre care 11 sunt străini.

Universitatea s-a bazat pe 29 de fotbalişti (nouă străini), 14 dintre ei contribuind la reuşitele oltenilor cu cel puţin un gol şi / sau o pasă decisivă.

Partida va fi transmisă în direct de LOOK Sport, DIGI Sport și TELEKOM Sport.”

Liga 1 Betano

Meciul următor

Dum, 14 Aug 2022

16:00

CS Mioveni

Liga 1

Stadionul „Municipal”

DigiSport 1, Prima Sport, Orange Sport

Newsletter

Scrie-ne!

Datele personale colectate în formularul de mai sus vor fi folosite exclusiv pentru îmbunătățirea calității serviciilor noastre, prin luarea la cunoștință a sugestiilor și nemulțumirilor dvs.