3/3 and still counting

Știința bate clar la malul Mării Negre și obține a treia victorie la rând din campionat. Alb-albaștrii sunt pe primul loc în acest moment, cu maxim de puncte.
Data: 14.09.2020
Ora: 21:00
Stadion: „Central”, Ovidiu
Competiție: Liga I (etapa a 3-a)
Goluri: Luckassen (min. 45) / Koljic (min. 8 și 51), Bancu (min. 66), Ivan (min. 75)
FC Viitorul: Cojocaru - Boboc, Mladen, Ghiță, Dussaut - Ciobanu, Artean, Iancu - Chițu, Luckassen, Mățan. Antrenor: Ruben de la Barrera.
Rezerve: Căbuz, Dobrosavlevici, Georgescu, Casap, Matei, Bodișteanu, Jose Miguel, Ganea, Pitu
Universitatea Craiova: Pigliacellii - Vlădoiu (Vătăjelu, min. 81), Constantin, Bălașa, Bancu - Nistor (Screciu, min. 81), Bic, Cicâldău (Mateiu, min. 8) - Ivan, Koljic (Bărbuț, min. 74), Mihăilă. Antrenor: Cristiano Bergodi.
Rezerve: Popescu, Mitran, Acka, Vătăjelu, Papp, Screciu, Bărbuț, Mateiu
Arbitru: Chivulete Andrei Florin (Bucureşti) / Asistenți: Nicoară Marius (Drobeta Turnu Severin - Mehedinţi) și Constantinescu Andrei (Bucureşti)
Clubul Universitatea Craiova mulțumește tuturor suporterilor alb-albaștri care au fost alături de băieți.
#SustineStiinta
Programul meciurilor din acest sfârșit de săptămână
Joi, 15 Apr 2021
Vom avea parte de dueluri tari în acest weekend, începând de la prima echipă și până la juniorii U-17 și U-19.
Acreditări de presă la meciul cu Sepsi OSK
Joi, 15 Apr 2021
Jurnaliștii care doresc să se acrediteze la meciul Universitatea Craiova - Sepsi OSK trebuie să trimită pe adresa de e-mail press@ucv1948.ro o solicitare în acest sens, până cel...
Meciul următor
Sâm, 17 Apr 2021
20:30

Sepsi Sf. Gheorghe
Play-off Liga 1
Stadionul Ion Oblemenco
DigiSport 1, Telekom Sport, Look TV
Clasamentul
# | Echipa | M | P |
---|---|---|---|
1 | FCSB | 0 | 33 |
2 | CFR Cluj | 0 | 32 |
3 | Universitatea Craiova | 0 | 29 |
4 | Sepsi Sf. Gheorghe | 0 | 23 |
5 | Academica Clinceni | 0 | 22 |
6 | FC Botoșani | 0 | 21 |
Newsletter
Scrie-ne!
Datele personale colectate în formularul de mai sus vor fi folosite exclusiv pentru îmbunătățirea calității serviciilor noastre, prin luarea la cunoștință a sugestiilor și nemulțumirilor dvs.