Acreditări de presă la meciul cu UTA Arad

Acreditări de presă la meciul cu UTA Arad

Jurnaliștii care doresc să se acrediteze la meciul Universitatea Craiova - UTA Arad trebuie să trimită pe adresa de e-mail press@ucv1948.ro o solicitare în acest sens, până cel târziu luni, 15 martie 2021, ora 12:00. Cererile trebuie să conțină obligatoriu numele și prenumele dumneavoastră, instituția media pe care o reprezentați, tipul de acreditare pe care îl doriți (masa presei sau foto) și o copie scanată după legitimația de serviciu.

 

Jurnaliștii care doresc să se acrediteze la meciul Universitatea Craiova - FC Botoșani trebuie să trimită pe adresa de e-mail press@ucv1948.ro o solicitare în acest sens, până cel târziu vineri, 05 martie 2021, ora 12:00. Cererile trebuie să conțină obligatoriu numele și prenumele dumneavoastră, instituția media pe care o reprezentați, tipul de acreditare pe care îl doriți (masa presei sau foto) și o copie scanată după legitimația de serviciu.

În conformitate cu protocolul de organizare al meciurilor oficiale, emis de către FRF și conform anexei regulamentului media al LPF, facem următoarele precizări:

  • Acreditările la meci pentru competiția CASA LIGA 1 în perioada de restricții sunt limitate la un total de 36 persoane (o acreditare pentru o persoană)
  • 20 acreditări la masa presei și 16 acreditări foto
  • Depunerea unei cereri de acreditare nu este echivalentă cu acordarea acreditării
  • Acreditarea este nominală și nu este transmisibilă 

Biroul de presă al clubului Universitatea Craiova vă mulțumește anticipat pentru tot sprijinul acordat!

#PressUCV1948

Meciul următor

Nici un meci în viitorul apropiat.

Clasamentul

# Echipa M P
1Universitatea Craiova923
2FC Rapid919
3FC Dinamo918
4FC Botoșani916
5FC Argeș916
6Unirea Slobozia914
7UTA Arad914
8U Cluj913
9FC Farul913
10Oțelul Galați910
11FCSB97
12CFR Cluj87
13FC Hermannstadt97
14FC Petrolul96
15FC Csikszereda83
1692

Newsletter

Scrie-ne!

Datele personale colectate în formularul de mai sus vor fi folosite exclusiv pentru îmbunătățirea calității serviciilor noastre, prin luarea la cunoștință a sugestiilor și nemulțumirilor dvs.