În 10 oameni, Universitatea domină Ljubliana, dar nu înscrie

În 10 oameni, Universitatea domină Ljubliana, dar nu înscrie

Echipa Craiova a rămas imbatabilă în stagiul sloven şi după cel de-al patrulea meci de verificare.

În această după-amiază, Universitatea Craiova a încheiat la egalitate, scor 0-0, partida amicală susţinută în compania Olimpiei Ljubliana, una dintre echipele de prestigiu ale fotbalului sloven. Rezultatul e cu atât mai notabil cu cât oltenii au jucat în inferioritate în ultima jumătate de oră a meciului.

Cu excepţia startului de partidă, care a aparţinut Olimpiei, craiovenii au stăpânit jocul. Ca şi în partidele precedente, şi astăzi trupa lui Jerry Gane a arătat aceeaşi atitudine activă, fiind dornică să marcheze. Dar, rând pe rând, Frăsinescu – în mai multe rânduri – Băluţă, Pleşan, Valskis au trecut pe lângă gol. Slovenii au avut şansele lor, dar Brac ori Straton au fost de fiecare dată pe fază.

Din minutul 60, Universitatea a evoluat în 10 oameni, Dănănae fiind eliminat pentru cumul de galbene. Oarecum paradoxal, în inferioritate Craiova a fost şi mai periculoasă, Ivan, pe final, ratând şansa meciului.

Jerry Gane a mizat pe Brac, Kay, Bancu, Valskis, Velcovici, Frăsinescu, Pleşan, Băluţă, Curelea, Mateiu şi Dănănae. Pe parcursul reprizei secunde au intrat Straton, Acka, Madson, Herghelegiu, Ivan, Neacşa, Achim.

Dacă în primele două jocuri, Universitatea a arătat un excelent apetit ofensiv, marcând de 8 ori, în ultimele două amicale echipa lui Jerry Gane a reglat faza defensivă, neprimind vreun gol.

Meciul următor

Sâm, 20 Sep 2025

21:00

Oțelul Galați

Liga 1

Stadionul Oțelul

DigiSport 1, Prima Sport

Clasamentul

# Echipa M P
1Universitatea Craiova923
2FC Rapid919
3FC Dinamo918
4FC Botoșani916
5FC Argeș916
6Unirea Slobozia914
7UTA Arad914
8U Cluj913
9FC Farul913
10Oțelul Galați910
11FCSB97
12CFR Cluj87
13FC Hermannstadt97
14FC Petrolul96
15FC Csikszereda83
1692

Newsletter

Scrie-ne!

Datele personale colectate în formularul de mai sus vor fi folosite exclusiv pentru îmbunătățirea calității serviciilor noastre, prin luarea la cunoștință a sugestiilor și nemulțumirilor dvs.