Încheiem turul cu o victorie fără emoții: 2-0 la Timișoara

Încheiem turul cu o victorie fără emoții: 2-0 la Timișoara

Craiova a jucat foarte bine la Timișoara. Și a câștigat. Normal. Împotriva tuturor, foarte greu, cu piedici puse de la centru, nu dinspre adversari, dar frumos. Pentru voi. Pentru noi.

Știința nu a avut emoții la Timișoara. Deși juca împotriva unei formații care învinsese CFR-ul și Dinamo, a controlat jocul fără mari eforturi. Mitriță și Băluță au ratat, da. Dar tot Mitriță și Băluță au adus victoria. Nu prin goluri, ci prin fazele senzaționale pe care le-au creat.

Băluță a pasat genial la golul lui Martic, care a marcat primul gol în tricoul Științei cu o lovitură frumoasă de cap, în minutul 27. După marea ocazie a lui Băluță, Mitriță ia pe cont propriu un contraatac și e faultat criminal de Țigănașu, care îi pune o talpă drept pe gleznă. Țigănașu ia roșu, dar împotriva Craiovei se judecă altfel: și Mitriță ia roșu, la pauză, la vestiare, pentru tupeul de a se fi accidentat grav.

Știința intră motivată în repriza a doua și trece iarăși pe lângă mai multe ocazii. Deja celebrul Burlacu va fi încheiat conturile cu o lovitură de cap din careul de șase metri, după o fază creată de Băluță și un assist al lui Bancu. Se întâmpla în minutul 89 și Banatul tăcea în fața bucuriei unei întregi Oltenii.

Universitatea Craiova trece iarăși pe locul 2, înaintea FCSB și cu 3 puncte în spatele CFR-ului. Ne așteaptă returul. Cu deplasări la Iași și Chiajna și apoi... Apoi nebunia!

Liga 1 Betano

Meciul următor

Mie, 19 Dec 2018

20:00

Gaz Metan

Liga 1 Betano

Stadionul „Ion Oblemenco”

DigiSport 1, Telekom Sport, Look TV

Clasamentul

# Echipa M P
1CFR Cluj2043
2FCSB2040
3Universitatea Craiova2035
4Viitorul2033
5Sepsi Sf. Gheorghe2030
6Astra Giurgiu2028
7Gaz Metan2028
8Poli Iași2027
9FC Hermannstadt2025
10FC Botoșani2023
11FC Dinamo2022
12Dunărea Călărași2017
13Concordia2017
14FC Voluntari2012

Newsletter

Scrie-ne!

Datele personale colectate în formularul de mai sus vor fi folosite exclusiv pentru îmbunătățirea calității serviciilor noastre, prin luarea la cunoștință a sugestiilor și nemulțumirilor dvs.