Acreditări de presă la meciul cu CFR Cluj

Jurnaliștii care doresc să se acrediteze la meciul Universitatea Craiova - CFR Cluj, din Cupa României, trebuie să trimită pe adresa de e-mail press@ucv1948.ro o solicitare în acest sens, până cel târziu miercuri, 22 septembrie 2021, ora 18:00. Cererile trebuie să conțină obligatoriu numele și prenumele dumneavoastră, instituția media pe care o reprezentați, tipul de acreditare pe care îl doriți (masa presei sau foto) și o copie scanată după legitimația de serviciu.
n conformitate cu protocolul de organizare al meciurilor oficiale, emis de către FRF și conform anexei regulamentului media al LPF, facem următoarele precizări:
- Acreditările la meci pentru competiția CASA LIGA 1 în perioada de restricții sunt limitate.
- Depunerea unei cereri de acreditare nu este echivalentă cu acordarea acreditării.
- Acreditarea este nominală și nu este transmisibilă.
Conform protocolul în vigoare, toți reprezentanții presei care participă la meci trebuie să îndeplinească una dintre condițiile:
- Să fie vaccinați împotriva virusului SARS-COV-2 pentru care au trecut 10 zile de la finalizarea schemei complete de vaccinare.
- Să prezinte rezultatul negativ al unui test RT-PCR nu mai vechi de 72 de ore sau rezultatul negativ certificat al unui test antigen rapid nu mai vechi de 24 de ore.
- Să se afle în perioada cuprinsă între a 15-a zi și a 180-a zi de la confirmarea infectării cu SARS-CoV-2.
Biroul de presă al clubului Universitatea Craiova vă mulțumește anticipat pentru tot sprijinul acordat!
#PressUCV1948
OFICIAL: Nikola Stevanovic, la Universitatea Craiova
Joi, 03 Iul 2025
Nikola Stevanovic a fost prezentat oficial la Universitatea Craiova
Luca Băsceanu, la Universitatea Craiova! Detaliile contractului
Mar, 01 Iul 2025
Luca Băsceanu a semnat cu Universitatea Craiova. Internaționalul român a ajuns deja în cantonamentul „leilor”.
Meciul următor
Nici un meci în viitorul apropiat.
Newsletter
Scrie-ne!
Datele personale colectate în formularul de mai sus vor fi folosite exclusiv pentru îmbunătățirea calității serviciilor noastre, prin luarea la cunoștință a sugestiilor și nemulțumirilor dvs.