Acreditări de presă la meciul cu FC Botoșani

Jurnaliștii care doresc să se acrediteze la meciul Universitatea Craiova - FC Botoșani trebuie să trimită pe adresa de e-mail press@ucv1948.ro o solicitare în acest sens, până cel târziu sâmbătă, 31 iulie 2021, ora 12:00. Cererile trebuie să conțină obligatoriu numele și prenumele dumneavoastră, instituția media pe care o reprezentați, tipul de acreditare pe care îl doriți (masa presei sau foto) și o copie scanată după legitimația de serviciu.
În conformitate cu protocolul de organizare al meciurilor oficiale, emis de către FRF și conform anexei regulamentului media al LPF, facem următoarele precizări:
- Acreditările la meci pentru competiția CASA LIGA 1 în perioada de restricții sunt limitate.
- Depunerea unei cereri de acreditare nu este echivalentă cu acordarea acreditării.
- Acreditarea este nominală și nu este transmisibilă.
Conform protocolul în vigoare, toți reprezentanții presei care participă la meci trebuie să îndeplinească una dintre condițiile:
- Să fie vaccinați împotriva virusului SARS-COV-2 pentru care au trecut 10 zile de la finalizarea schemei complete de vaccinare.
- Să prezinte rezultatul negativ al unui test RT-PCR nu mai vechi de 72 de ore sau rezultatul negativ certificat al unui test antigen rapid nu mai vechi de 24 de ore.
- Să se afle în perioada cuprinsă între a 15-a zi și a 90-a zi de la confirmarea infectării cu SARS-CoV-2.
Biroul de presă al clubului Universitatea Craiova vă mulțumește anticipat pentru tot sprijinul acordat!
#PressUCV1948
Poți trânti un oltean la pământ, dar să te ferești când se ridică!
Mar, 29 Apr 2025
Știința a avut un weekend negru, iar noi, cu toții, suporteri și oficiali, am fi vrut să putem derula timpul pe repede înainte ca să trecem mai ușor peste ce simțim acum. Dar, din...
Rezultatele din acest weekend la CCJ
Lun, 28 Apr 2025
Meciul următor
Nici un meci în viitorul apropiat.
Newsletter
Scrie-ne!
Datele personale colectate în formularul de mai sus vor fi folosite exclusiv pentru îmbunătățirea calității serviciilor noastre, prin luarea la cunoștință a sugestiilor și nemulțumirilor dvs.