Acreditări de presă la meciul cu Sepsi OSK

Jurnaliștii care doresc să se acrediteze la meciul Universitatea Craiova - Sepsi OSK trebuie să trimită pe adresa de e-mail press@ucv1948.ro o solicitare în acest sens, până cel târziu vineri, 16 aprilie 2021, ora 14:00. Cererile trebuie să conțină obligatoriu numele și prenumele dumneavoastră, instituția media pe care o reprezentați, tipul de acreditare pe care îl doriți (masa presei sau foto) și o copie scanată după legitimația de serviciu.
În conformitate cu protocolul de organizare al meciurilor oficiale, emis de către FRF și conform anexei regulamentului media al LPF, facem următoarele precizări:
- Acreditările la meci pentru competiția CASA LIGA 1 în perioada de restricții sunt limitate la un total de 36 persoane (o acreditare pentru o persoană)
- 20 acreditări la masa presei și 16 acreditări foto
- Depunerea unei cereri de acreditare nu este echivalentă cu acordarea acreditării
- Acreditarea este nominală și nu este transmisibilă
Biroul de presă al clubului Universitatea Craiova vă mulțumește anticipat pentru tot sprijinul acordat!
#PressUCV1948
Bilete pentru returul cu FK Sarajevo! Cât costă și de unde le poți cumpăra
Mar, 29 Iul 2025
Biletele pentru meciul cu FK Sarajevo sunt disponibile.
Ce victorie! Universitatea Craiova câștigă cu U Cluj în minutele de prelungire
Mar, 29 Iul 2025
Știința s-a impus cu 2-1 în fața Universității Cluj pe stadionul „Ion Oblemenco”.
Meciul următor
Nici un meci în viitorul apropiat.
Clasamentul
# | Echipa | M | P |
---|---|---|---|
1 | U Cluj | 2 | 4 |
2 | Universitatea Craiova | 2 | 4 |
3 | FC Rapid | 2 | 4 |
4 | FC Farul | 2 | 4 |
5 | CFR Cluj | 2 | 4 |
6 | FCSB | 2 | 4 |
7 | Unirea Slobozia | 2 | 3 |
8 | UTA Arad | 2 | 2 |
9 | FC Hermannstadt | 2 | 2 |
10 | FC Dinamo | 2 | 2 |
11 | FC Botoșani | 2 | 2 |
12 | Oțelul Galați | 2 | 1 |
13 | FC Petrolul | 2 | 1 |
14 | 2 | 1 | |
15 | FC Csikszereda | 2 | 1 |
16 | FC Argeș | 2 | 0 |
Newsletter
Scrie-ne!
Datele personale colectate în formularul de mai sus vor fi folosite exclusiv pentru îmbunătățirea calității serviciilor noastre, prin luarea la cunoștință a sugestiilor și nemulțumirilor dvs.