Am avut marile ocazii, dar meciul cu Rapid s-a încheiat la egalitate

Aproape 20.000 de oameni au urmărit derby-ul istoric din fotbalul românesc dintre Universitatea Craiova și Rapid. „Giuleștenii” au deschis scorul în minutul 17, atunci când au avut un contraatac după o fază importantă de poartă a Științei. Braun a înscris pentru Rapid. În minutul 32, Alexandru Mitriță a egalat situația pe tabelă, marcând din penalty-ul obținut de Elvir Koljic. Viteza din atacul Științei a mai creat oportunități de a marca, însă tabela nu a mai fost modificată până la final. Practic, în repriza secundă, jucătorii lui Constantin Gâlcă au dominat partida, dar mingea nu a mai vrut să intre în poartă, astfel că jocul s-a încheiat la egalitate.
Universitatea Craiova: L. Popescu – Vlădoiu, Maldonado, Sierra, Bancu – Oshima, Căpăţînă (’87, Screciu) – Baiaram (’65, Bană), Mitriţă, Mora (’87, Barbu) – Koljic (’65, Ivan). Antrenor: Costel Gâlcă.
Rapid: Siegrist – Manea, Săpunaru (’68, Micovschi), Paşcanu, Braun (’80, Borza) – Gojkovic, Hasani (’74, Papeau), Oaidă – R. Pop (’68, Ignat), Burmaz, Petrila. Antrenor: Marius Şumudică.
Bilete pentru returul cu FK Sarajevo! Cât costă și de unde le poți cumpăra
Mar, 29 Iul 2025
Biletele pentru meciul cu FK Sarajevo sunt disponibile.
Ce victorie! Universitatea Craiova câștigă cu U Cluj în minutele de prelungire
Mar, 29 Iul 2025
Știința s-a impus cu 2-1 în fața Universității Cluj pe stadionul „Ion Oblemenco”.
Meciul următor
Nici un meci în viitorul apropiat.
Clasamentul
# | Echipa | M | P |
---|---|---|---|
1 | FC Rapid | 3 | 7 |
2 | Universitatea Craiova | 3 | 5 |
3 | FC Farul | 3 | 7 |
4 | FC Botoșani | 3 | 5 |
4 | UTA Arad | 3 | 5 |
6 | U Cluj | 3 | 4 |
7 | FC Petrolul | 3 | 4 |
8 | Oțelul Galați | 3 | 4 |
9 | FCSB | 3 | 4 |
10 | CFR Cluj | 3 | 4 |
11 | Unirea Slobozia | 3 | 3 |
12 | FC Argeș | 3 | 3 |
13 | FC Hermannstadt | 3 | 2 |
14 | FC Dinamo | 3 | 2 |
15 | 3 | 1 | |
16 | FC Csikszereda | 3 | 1 |
Newsletter
Scrie-ne!
Datele personale colectate în formularul de mai sus vor fi folosite exclusiv pentru îmbunătățirea calității serviciilor noastre, prin luarea la cunoștință a sugestiilor și nemulțumirilor dvs.