Analiza LPF dinaintea duelului cu FCSB
Reprezentanții Ligii Profesioniste de Fotbal au prefațat partida din această seară cu FCSB. Vă redăm textul integral mai jos.
„FCSB - Universitatea Craiova, duminică - 25 iulie, ora 21.30
Derby-ul rundei a 2-a le va aduce faţă-n faţă pe FCSB şi Universitatea Craiova, echipe care, în ultimele sezoane, s-au aflat în luptă directă pentru podium.
Din 2014, de la revenirea fotbalului craiovean pe prima scenă, cele două formaţii s-au mai întâlnit de 24 de ori în principala competiţie internă, de 17 ori au câştigat bucureştenii, de patru ori s-au impus craiovenii, iar alte trei partide s-au terminat la egalitate.
Palmares cu FCSB gazdă: 12 jocuri - 9 victorii FCSB - două remize - un succes Universitatea Craiova.
Primul meci a avut loc pe 2 august 2014, FCSB - Universitatea Craiova 3-1, marcatori Adi Popa, Lucian Sânmărtean, Fernando Varela, respectiv Andrei Ivan.
Cele mai multe goluri s-au marcat pe 29 octombrie 2017, Universitatea Craiova - FCSB 2-5.
Cea mai recentă întâlnire directă: 19 mai 2021, FCSB - Universitatea Craiova 0-1, gol înscris de Alexandru Cicâldău.
Pentru Dinu Todoran, antrenorul gazdelor, va fi a doua confruntare pe prima scenă cu gruparea din Bănie, precedentul consemnând cea mai severă înfrângere din carieră în Liga 1, pe 27 august 2018, FC Voluntari - Universitatea Craiova 1-5.
Partida va fi transmisă în direct de LOOK Sport, DIGI Sport și TELEKOM Sport.”
#LPF
Programul de meci cu Sepsi OSK, în format digital
Sâm, 18 Mai 2024
Vă invităm să descărcați programul de meci cu Sepsi OSK în format digital.
Avancronica LPF a meciului cu Sepsi
Sâm, 18 Mai 2024
Nouă victorii, cinci remize şi cinci înfrângeri este palmaresul înregistrat de craioveni pe teren propriu în acest sezon. De partea cealaltă, covăsnenii au câştigat...
Meciul următor
Sâm, 18 Mai 2024
21:00
Sepsi Sf. Gheorghe
Play-off Liga 1
Stadionul „Ion Oblemenco”
DigiSport 1, Prima Sport, Orange Sport
Newsletter
Scrie-ne!
Datele personale colectate în formularul de mai sus vor fi folosite exclusiv pentru îmbunătățirea calității serviciilor noastre, prin luarea la cunoștință a sugestiilor și nemulțumirilor dvs.