Avancronica LPF a meciului cu Petrolul

Avancronica LPF a meciului cu Petrolul

31 iulie 2022, Universitatea Craiova - Rapid 0-1; a fost singura înfrângere suferită de olteni în ultimele nouă meciuri disputate în campionat pe teren propriu, în rest au șase victorii şi două rezultate de egalitate.

De la revenirea fotbalului craiovean pe prima scenă din 2014, cele două echipe s-au mai întâlnit de șase ori în principala competiţie internă, de patru ori s-au impus oltenii, iar două jocuri s-au terminat cu victoria prahovenilor.

Primul meci a avut loc pe 24 august 2014, Universitatea Craiova -Petrolul 0-2, goluri marcate de Albin şi Tamuz. Pe băncile tehnice s-au aflat Ionel Gane, respectiv Răzvan Lucescu.

Cea mai recentă confruntare directă din campionat: 29 mai 2016, Universitatea Craiova - Petrolul 2-0 (dublă Herghelegiu).

De reamintit că, Mirel Rădoi a debutat ca principal în Superliga României chiar împotriva prahovenilor, pe 11 iulie 2015, FCSB - Petrolul 0-0.

Mediile de vârstă

Universitatea Craiova - 27 ani şi 3 luni, cea mai mare din campionat.

Petrolul - 26 ani şi 8 luni.

Doar 17,2 % din totalul prezenţelor strânse de cei 26 de fotbalişti utilizaţi de craioveni în acest sezon este procentul prezenţelor cumulate de jucătorii străini în tricoul Universităţii, cel mai mic înregistrat de alb-albaştri pe durata unui sezon din 2014-2015 și până în prezent.

Doar 22 de jucători a folosit Nicolae Constantin în primele 13 runde, dintre care opt au debutat în Superliga României.

Liga 1 Betano

Meciul următor

Lun, 12 Dec 2022

20:30

CS Mioveni

Liga 1

Stadionul „Orășenesc”

DigiSport 1, Prima Sport, Orange Sport

Clasamentul

# Echipa M P
1FC Farul1841
2CFR Cluj1634
3FC Rapid1833
4Universitatea Craiova1731
5FC Hermannstadt1727
6FCSB1627
7FC Petrolul1826
8Sepsi Sf. Gheorghe1825
9FC Voluntari1821
10FC Argeș1821
11Chindia1720
12FC Botoșani1720
13U Cluj1818
14UTA Arad1817
15FCU1816
16CS Mioveni188

Newsletter

Scrie-ne!

Datele personale colectate în formularul de mai sus vor fi folosite exclusiv pentru îmbunătățirea calității serviciilor noastre, prin luarea la cunoștință a sugestiilor și nemulțumirilor dvs.