Avancronica LPF a meciului cu Farul

Cele două echipe s-au mai întâlnit de 25 de ori în principala competiţie internă, de șapte ori s-au impus dobrogenii, de 12 ori au câştigat oltenii, iar alte șase partide s-au terminat la egalitate.
Prima confruntare a avut loc pe 8 august 2014, Universitatea - Viitorul 2-2 (dublă Curelea / dublă B. Mitrea).
Cea mai mare diferenţă de scor: 28 noiembrie 2015, Viitorul - Universitatea Craiova 4-0.
Cea mai recentă dispută directă din campionat a fost considerată de mulţi şi cea mai spectaculoasă partidă din acest sezon: 5 septembrie 2022, Universitatea Craiova - Farul 4-3 (J. Markovic - dublă, A. Ivan, M. Aioani - autogol / V. Morar, G. Torje - dublă).
Gheorghe Hagi şi Eugen Neagoe s-au mai duelat în Superliga României de șapte ori, palmaresul fiind favorabil actualului tehnician al constănţenilor, care şi-a trecut în cont trei victorii, iar de alte trei ori a terminat la egalitate, singurul succes izbutit de oaspetele din această rundă fiind cel din 20 octombrie 2018, în Viitorul - Sepsi OSK 2-3.
Mediile de vârstă
Farul Constanţa - 22 ani şi 9 luni, cea mai mică din campionat.
Universitatea Craiova - 26 ani şi 6 luni.
Partida va fi transmisă în direct de PRIMA Sport, DIGI Sport și ORANGE Sport.
Împreună dăm SOLD-OUT cu CFR Cluj!
Lun, 20 Mar 2023
CFR Cluj vine pe „Ion Oblemenco“ duminică, 2 aprilie, ora 21:00, pentru cel mai important meci din play-off-ul Superligii. E momentul să dăm primul sold-out al sezonului și să...
Victorii pe linie pentru puștii Universității
Lun, 20 Mar 2023
Rezultatele obținute de Centrul de Copii și Juniori.
Meciul următor
Dum, 02 Apr 2023
21:00

CFR Cluj
Play-off Liga 1
Stadionul „Ion Oblemenco”
DigiSport 1, Prima Sport, Orange Sport
Clasamentul
# | Echipa | M | P |
---|---|---|---|
1 | FC Farul | 1 | 35 |
2 | CFR Cluj | 1 | 33 |
3 | FCSB | 1 | 30 |
4 | Universitatea Craiova | 1 | 28 |
5 | FC Rapid | 1 | 27 |
6 | Sepsi Sf. Gheorghe | 1 | 21 |
Newsletter
Scrie-ne!
Datele personale colectate în formularul de mai sus vor fi folosite exclusiv pentru îmbunătățirea calității serviciilor noastre, prin luarea la cunoștință a sugestiilor și nemulțumirilor dvs.