Avancronică LPF a meciului cu Sepsi
Una dintre cele mai interesante confruntări din această etapă le va avea faţă-n faţă pe Universitatea Craiova, o candidată certă la un loc pe podium, şi Sepsi OSK, câştigătoarea Cupei României şi Supercupei.
Cele două echipe s-au mai întâlnit de 14 ori în principala competiţie internă, fiecare şi-a trecut în cont câte cinci victorii, iar alte patru partide s-au terminat la egalitate.
Prima confruntare din campionat a avut loc pe 19 septembrie 2017, Sepsi OSK - Universitatea Craiova 2-3. Acesta a fost şi jocul cu cele mai multe goluri marcate.
Două remize albe s-au înregistrat de-a lungul timpului, ambele pe terenul grupării din Bănie (12 ianuarie 2021, 17 aprilie 2021).
Cea mai recentă întâlnire directă: 28 ianuarie 2022, Sepsi OSK - Universitatea Craiova 3-1, marcatori Kevin Luckassen, Anass Achahbar - dublă, respectiv Elvir Koljic.
În pauza competiţională, pe banca Universităţii a fost instalat Laszlo Balint, cel care s-a remarcat la UTA Arad, unde a impus un stil foarte bine echilibrat între compartimentele de joc.
Tot la capitolul antrenori, de reamintit că, Bergodi a condus-o pe Universitatea în 2020 (17 meciuri pe prima scenă în ediţiile 2019-2020 şi 2020-2021, 14 victorii - 3 înfrângeri), când a fost la doar câteva zeci de minute de câştigarea titlului (ediţia 2019-2020) cu gruparea alb-albastră.
Știința bate și urcă pe locul al 2-lea!
Lun, 22 Apr 2024
Știința se impune categoric în deplasarea de la Sfântu Gheorghe și vine acasă cu toate cele 3 puncte puse în joc.
Bun venit la Știința, Constantin Gâlcă
Mie, 17 Apr 2024
Constantin Gâlcă este noul antrenor al Universităţii Craiova. Tehnicianul a semnat cu Ştiinţa un contract valabil până la finalul sezonului competițional 2024-2025, cu opțiune de...
Meciul următor
Joi, 25 Apr 2024
21:45
CFR Cluj
Play-off Liga 1
Stadionul „Ion Oblemenco”
DigiSport 1, Prima Sport, Orange Sport
Newsletter
Scrie-ne!
Datele personale colectate în formularul de mai sus vor fi folosite exclusiv pentru îmbunătățirea calității serviciilor noastre, prin luarea la cunoștință a sugestiilor și nemulțumirilor dvs.