Universitatea a învins campioana Uzbekistanului

Universitatea a învins campioana Uzbekistanului

Alb-albastrii obţinut cea de-a treia victorie consecutivă din stagiul de la Belek.

Universitatea Craiova – Pakhtakor Tashkent      2-0

Au marcat: Kay 20, Ivan 54

Universitatea Craiova: Brac – Marcu, Kay, Izvoranu, Sin – Manea (’46, Luciano), Băluță (’59, Ericson), Georgescu (’69, Iuga), Varga – Ivan (’63, Burlacu), Herghelegiu.

 

În partida cu Pakhtakor, Cârţu şi Săndoi introduc o echipă experimentală, cu mulţi juniori. De la bun început alb-albaştrii pun stăpânire pe joc şi înclină terenul. Eforturile ofensive sunt răsplătite la mijlocul primei reprize: centrare perfectă Varga, din corner, lovitură de cap imparabilă Kay şi este 1-0. Fundaşul african are şansa de a-şi trece în cont dubla la o lovitură de colţ, dar nimereşte vinclul, pentru ca la acceaşi fază Ivan să trimită din şase metri peste (34). Formaţia olteană are ocazia lui 2-0 cu cinci minute înainte de finalul reprizei, dar Varga nimereşte transversala de la punctul cu var. Partea secundă începe bine pentru olteni, Ivan ia o acţiune pe cont propriu şi o finalizează cu gol, şut în plasa laterală (55). Două minute mai târziu, Varga e agăţat în careu şi din nou se dictează penalti. Execută Băluţă, din nou în bară. Craiova controlează jocul până la final, dar nu mai punctează. Se încheie 2-0, aceasta fiind a treia victorie la rând obţinută în finalul stagiului de pregătire. Miercuri, de la ora 17, este programat ultimul meci amical din Turcia, contra lui Sheriff Tiraspol.

Meciul următor

Sâm, 20 Sep 2025

21:00

Oțelul Galați

Liga 1

Stadionul Oțelul

DigiSport 1, Prima Sport

Clasamentul

# Echipa M P
1Universitatea Craiova923
2FC Rapid919
3FC Dinamo918
4FC Botoșani916
5FC Argeș916
6Unirea Slobozia914
7UTA Arad914
8U Cluj913
9FC Farul913
10Oțelul Galați910
11FCSB97
12CFR Cluj87
13FC Hermannstadt97
14FC Petrolul96
15FC Csikszereda83
1692

Newsletter

Scrie-ne!

Datele personale colectate în formularul de mai sus vor fi folosite exclusiv pentru îmbunătățirea calității serviciilor noastre, prin luarea la cunoștință a sugestiilor și nemulțumirilor dvs.