Laurențiu Popescu și Nicușor Bancu, incluși în echipa etapei
![Laurențiu Popescu și Nicușor Bancu, incluși în echipa etapei](https://www.ucv1948.ro/upload/news/CFR1907-CLUJ-UNIVERSITATEA-CRAIOVA-SUPERLIGA-SUPERBET-30072023-6.jpg)
Universitatea Craiova a remizat în fața CFR-ului, în etapa cu numărul 3, iar evoluția alb-albaștrilor a fost una bună. Astfel, oficialii LPF au evidențiat doi jucători ai oltenilor în această rundă, fiind vorba despre portarul Laurențiu Popescu și căpitanul Nicușor Bancu.
„Laurenţiu Popescu (Universitatea Craiova) - Dă siguranţă echipei. Contra CFR Cluj, portarul Universităţii Craiova a avut șapte intervenţii foarte bune.”
„Nicuşor Bancu (Universitatea Craiova) - Revenirea căpitanului în teren este un mare câştig pentru olteni. În ultima rundă, acesta a făcut un foarte bun joc defensiv.”
Înfrângere la Maribor
Vin, 26 Iul 2024
Universitatea Craiova a pierdut prima manșă a turului 2 preliminar UEFA Conference League. Știința a pierdut cu 0-2 în fața formației NK Maribor.
BILETE LA PACHET | MARIBOR ȘI PETROLUL
Mar, 23 Iul 2024
Două meciuri pe un singur bilet NK Maribor în Conference League și FC Petrolul Ploiesti în SuperLiga României. Cele două jocuri pot fi văzute LIVE la pachet, fie...
Meciul următor
Dum, 28 Iul 2024
22:00
![CFR Cluj](https://www.ucv1948.ro/upload/sport/teams/1404396785_003.png)
CFR Cluj
Liga 1
Stadionul „Dr. Constantin Rădulescu”
DigiSport 1, Prima Sport
Clasamentul
# | Echipa | M | P |
---|---|---|---|
1 | Sepsi Sf. Gheorghe | 2 | 6 |
2 | Universitatea Craiova | 2 | 4 |
3 | U Cluj | 2 | 4 |
4 | CFR Cluj | 2 | 4 |
5 | Unirea Slobozia | 2 | 4 |
6 | Oțelul Galați | 2 | 4 |
7 | FC Dinamo | 2 | 3 |
8 | Politehnica Iași | 2 | 3 |
9 | FC Rapid | 2 | 2 |
10 | FCSB | 2 | 2 |
11 | Gloria Buzău | 2 | 1 |
12 | FC Farul | 2 | 1 |
13 | UTA Arad | 2 | 1 |
14 | FC Hermannstadt | 2 | 1 |
15 | FC Petrolul | 2 | 1 |
16 | FC Botoșani | 2 | 0 |
Newsletter
Scrie-ne!
Datele personale colectate în formularul de mai sus vor fi folosite exclusiv pentru îmbunătățirea calității serviciilor noastre, prin luarea la cunoștință a sugestiilor și nemulțumirilor dvs.