Mulțumim, Apostol Popov!
Finalul aventurii la Știința în această lună pentru fundașul Apostol Popov, datorită contractului încheiat la termen. Clubul Universitatea Craiova îi mulțumește lui Apostol pentru profesionalismul de care a dat dovadă și pentru modul în care s-a dăruit și a apărat culorile alb-albastre.
61 de meciuri, 4.836 de minute, două goluri și două pase de gol în 3 ani: acestea sunt cifrele bulgarului convertit în oltean la Universitatea Craiova. Jos pălăria pentru unul dintre cei mai longevivi străini din istoria recentă a Științei.
Adus în vara lui 2015 de la cea mai titrată echipă din Bulgaria, ȚSKA Sofia, Apostol Popov a fost unul dintre marile câștiguri ale formației noastre. Inteligent în joc, cu un plasament impecabil, agresiv și un bun pasator, internaționalul bulgar a fost stâlpul defensivei alb-albastre pentru trei ani. Este un produs al Centrului de juniori al clubului Spartak Plovdiv. La începutul carierei a evoluat în liga secundă bulgară la grupările Belite și PFC Haskovo, de unde, în 2008, era transferat la Botev Plovdiv. Un an mai târziu avea să fie achiziționat de ȚSKA Sofia. A îmbrăcat tricoul lui ȚSKA timp de 6 sezoane, evoluând în 116 meciuri. În 2011 a ridicat Cupa și SuperCupa Bulgariei. Are 5 selecții în naționala Bulgariei, ultimele trei fiind în campania de calificare la Euro 2016.
Clubul Universitatea îi mulțumește lui Apostol Popov și îi dorește mult succes în continuare în cariera profesională!
Gâlcă este antrenorul etapei, iar Crețu, Ivan și Bancu sunt incluși în echipa ideală
Mar, 30 Apr 2024
PLAYER - ESCORT | Universitatea Craiova - FCSB
Mar, 30 Apr 2024
Prețul unui pachet este de 680 lei, iar acesta include un kit complet de joc (tricou, șort, jambiere) și trei bilete la Tribuna 1. Tricoul de joc va putea fi personalizat fără costuri...
Meciul următor
Lun, 06 Mai 2024
21:00
FCSB
Play-off Liga 1
Stadionul „Ion Oblemenco”
DigiSport 1, Prima Sport, Orange Sport
Newsletter
Scrie-ne!
Datele personale colectate în formularul de mai sus vor fi folosite exclusiv pentru îmbunătățirea calității serviciilor noastre, prin luarea la cunoștință a sugestiilor și nemulțumirilor dvs.