Partenerul principal al Științei, Betano.com, interesat de așteptările alb-albaștrilor

Betano.com, partenerul principal al Universității Craiova, a vrut să afle ce așteptări are Știința înainte de meciul din etapa a VI-a a Ligii 1 Betano. Alb-albaștrii vor da piept cu cea mai bună echipă a momentului, FC Botoșani.
Atât Craiova, cât și Botoșani, sunt neînvinse. Am dorit să aflăm dacă Universitatea se simte în stare să administreze celor de la Botoșani prima înfrângere a sezonului, în meciul de duminică.
A avut amabilitatea să ne răspundă atacantul Mihai Roman, care ne-a oferit o scurtă declarație în exclusivitate, pe această temă.
„Ultimul meu gol în Liga I a fost împotriva celor de la FC Botoșani. Sper din tot sufletul să facem un joc bun, consistent, duminica aceasta și să marchez încă o dată. În primul rând îmi doresc ca echipa să câștige, iar prin golurile mele să se întâmple acest lucru. Pentru un atacant golurile sunt foarte importante. Eu cred că ne vom bate pentru primele trei locuri și sper să rămânem cât mai mult timp neînvinși!”, a afirmat Mihai Roman pentru Betano.com.
Partenerul Craiovei dorește ambelor echipe succes duminică, să ofere un spectacol frumos și, bineînțeles, cel mai bun să câștige.
Avem 4 jucători convocați în Echipa Națională a României U21
Mar, 24 Mai 2022
Universitatea Craiova are 4 jucători convocați în Echipa Națională a României U21.
Echipa a doua a Universității, victorie categorică
Lun, 23 Mai 2022
În penultimul meci al sezonului pentru Universitatea Craiova 2, trupa lui Corneliu Papură a învins Sporting Roșiori. A fost 5-1 pe “Extensiv”.
Meciul următor
Vin, 27 Mai 2022
20:30

FC Botoșani
Liga 1
Stadionul „Ion Oblemenco”
DigiSport 1, Prima Sport, Orange Sport
Clasamentul
# | Echipa | M | P |
---|---|---|---|
1 | CFR Cluj | 8 | 54 |
2 | FCSB | 8 | 52 |
3 | Universitatea Craiova | 8 | 45 |
4 | FC Voluntari | 8 | 31 |
5 | FC Farul | 8 | 29 |
6 | FC Argeș | 8 | 27 |
Newsletter
Scrie-ne!
Datele personale colectate în formularul de mai sus vor fi folosite exclusiv pentru îmbunătățirea calității serviciilor noastre, prin luarea la cunoștință a sugestiilor și nemulțumirilor dvs.