Statistica duelurilor cu FCSB

Liga Profesionistă de Fotbal a prefațat duelul dintre Universitatea Craiova și FCSB.
„Universitatea Craiova - FCSB, duminică, 8 mai – ora 19.30
Runda a 8-a din play-off programează un veritabil derby, cel dintre Universitatea Craiova şi FCSB, o întâlnire cât o finală pentru ambele echipe!
Iar pentru ca spectacolul să fie complet, vor fi faţă-n faţă nimeni altele decât formaţiile cu cele mai multe goluri marcate în acest sezon, fiecare trecându-şi în cont câte 72 de reuşite.
Din 2014, de la revenirea fotbalului craiovean pe prima scenă, cele două formaţii s-au mai întâlnit de 27 de ori în principala competiţie internă, de cinci ori s-au impus oltenii, de 19 ori au câştigat bucureştenii, iar alte trei jocuri s-au terminat la egalitate.
Primul meci a avut loc pe 2 august 2014, FCSB - Universitatea Craiova 3-1, marcatori Adi Popa, Lucian Sânmărtean, Fernando Varela, respectiv Andrei Ivan.
Cele mai multe goluri s-au marcat pe 29 octombrie 2017, Universitatea Craiova - FCSB 2-5.
FCSB s-a impus în ambele meciuri din sezonul regulat 2021-2022, 4-1 în tur şi 3-2 în deplasare (retur).
Cea mai recentă dispută directă: 3 aprilie 2022, FCSB - Universitatea Craiova 0-2, goluri înscrise de Andrei Ivan şi Ovidiu Bic.
Partida va fi una specială pentru Laurenţiu Reghecampf, care a cunoscut cele mai mari succese ca antrenor pe banca roş-albaştrilor, alături de care a câştigat de două ori titlul, a jucat în primăvara Europa League, eliminând Ajax, şi a participat în grupele UCL.
176 de meciuri în toate competiţiile a strâns Laurenţiu Reghecampf în cele două mandate în care a antrenat-o pe FCSB (2012-2014, 2015-2017), 100 încheiate cu victorii, 50 la egalitate şi doar 26 cu înfrângeri.
Mediile de vârstă:
Universitatea Craiova - 25 ani şi 11 luni;
FCSB - 24 ani şi 6 luni.
Partida va fi transmisă în direct de PRIMA Sport, DIGI Sport și ORANGE Sport.”
Meciul următor
Nici un meci în viitorul apropiat.
Newsletter
Scrie-ne!
Datele personale colectate în formularul de mai sus vor fi folosite exclusiv pentru îmbunătățirea calității serviciilor noastre, prin luarea la cunoștință a sugestiilor și nemulțumirilor dvs.